۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۳۱۱۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مطرح کرد؛

برنامه ریزی ۳ ساله برای آغاز فتنه آبان ماه| الگوی هنگ کنگی در فتنه اخیر

برنامه ریزی ۳ ساله برای آغاز فتنه آبان ماه| الگوی هنگ کنگی در فتنه اخیر
حجت الاسلام غلامی، فتنه و آشوب آبان ماه امسال را بسیار متفاوت نسبت به گذشته عنوان کرد و گفت: اولویت نخست فتنه گران کشته سازی کاذب با هدف جریحه دار کردن افکار عمومی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جلسه تحلیل فتنه آبان ۹۸ و پیش بینی اقدامات احتمالی جریان تا انتخابات که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بابل برگزار شد، سهمیه بندی بنزین را امری ضروری برای کشور دانست و گفت: متأسفانه نوع عملکرد و اجرای آن از سوی همه دلسوزان نظام مورد نقد است.
 
وی با بیان این که مدیریت مصرف سوخت در کشور استاندارد نیست، مصرف روزانه بنزین در کشور را صد میلیون مترمکعب دانست و افزود: اگر شرایط به همین وضع پیش می‌رفت شاید تا دو سه سال آینده به یکی از واردت کننده‌های بنزین تبدیل می‌شدیم.
 
حجت الاسلام غلامی، ایران را یکی از کشور‌های پر مصرف انرژی در جهان معرفی کرد و با بیان این که سهمینه بندی که در گذشته نیز اتفاق افتاد یکی از مهم‌ترین نمونه بارز مدیریت صرف سوخت است، خاطرنشان کرد: علیرغم مدیریت مصرف سوخت در وضعیت فعلی، اما همچنان با قاچاق سوخت از ورودی پالایشگاه‌ها به کشور‌های همسایه هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که توزیع ناعادلانه و مصرف بی رویه سوخت در کشور عامل فلج کننده اقتصاد است، ادامه داد: در مقطعی که با تحریم‌های فلج کننده از سوی غرب مواجه بودیم در تولید فرآورده‌های نفتی و سخت به خودکفایی رسیدیم.
 
وی با بیان این که بودجه کشور از دهه ۶۰ تا امروز متکی به نفت بوده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تذکر می‌دادند که بودجه کشور نباید به درآمد‌های نفتی وابسته باشد.
 
فتنه آبان ماه ۹۸ در چهل سال اخیر بی سابقه بود
 
حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث آبان ماه امسال اشاره کرد و با بیان این که فتنه آبان ماه ۹۸ در چهل سال اخیر بی سابقه بود، بیان داشت: اقناع نشدن مردم و عدم شفافیت در تصمیمات بستر ساز این فتنه بود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، میزان هجم خشونت و همچنین بعد اقدامات خرابکارانه در این فتنه اخیر را بسیار بی سابقه دانست و خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۱۵ تا ۲۰ هزار میلیارد تومان در دو روز ۲۵ و ۲۶ آبان ماه به کشور خسارت وارد شد.
 
سازماندهی و برنامه ریزی برای اقدامات خرابکارانه در کشور
 
وی با بیان این که برنامه پیچیده و فوق العاده دقیقی برای اقدامات خرابکارانه در کشور صورت گرفت، افزود: این برنامه‌ها کاملاً سازماندهی و برنامه ریزی شده بود و برای چنین کار‌هایی باید سه سال روی این پروژه کار می‌کردند.
 
الگوی هنگ کنگی در فتنه آبان 98
 
حجت الاسلام غلامی، خشونت‌های بی سابقه، استفاده از سلاح‌های ویژه و ناشناس، تخریب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آمبولانس، مدیریت آشوبگران در دسته‌های کوچک، خسارت به مراکز نظامی، انتظامی و تأسیسات مهم و استراتژیک و حمله به مراکز اقتصادی مردم را از جمله نکات مهم فتنه آبان ماه ۹۸ عنوان کرد و گفت: آشوبگران در این فتنه از الگوی هنگ کنگی استفاده کردند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که بیشترین هجم کشته‌ها از نیروی نظامی، انتظامی و بسیجی‌ها بود، افزود: عملیات تخریب آشوبگران در این دو روز فوق تصور حرفه‌ای بود.
 
کشته سازی کاذب با هدف جریحه دار کردن افکار عمومی
 
وی، فتنه و آشوب آبان ماه امسال را بسیار متفاوت نسبت به گذشته اعلام کرد و با بیان این که زنان نقش بسیار مؤثری در مدیریت آشوب داشتند، گفت: اولویت نخست فتنه گران کشته سازی کاذب با هدف جریحه دار کردن افکار عمومی بود.
 
حجت الاسلام غلامی بر ضرورت روشنگری نخبگان و فرهیختگان جامعه نسبت به تبیین فتنه آبان ماه امسال تأکید کرد و ادامه داد: عوامل و شخصیت‌های خارجی جهان وشبکه‌های رسانه‌ای به محض آغاز سهمیه بندی بنزین با زمینه سازی وارد این جریان شدند.
 
شکست دو قطبی جنگ و صلح در کشور
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که برخی‌ها در گذشته دو قطبی مسأله هسته‌ای و معیشت مردم را در کشور مطرح می‌کردند که موفق نشدند، گفت: در این دوره نیز دو قطبی جنگ و صلح از سوی برخی جریان‌ها در کشور مطرح شده است.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که دشمن پس از ناکامی در عرصه نظامی علیه ایران اسلامی چند راهبرد را برای مقابله با کشورمان در پیش گرفته است، افزود: نخستین راهبرد دشمن برای مواجهه با جمهوری اسلامی براندازی است.
 
چهار راهبرد نظام سلطه برای مقابله جمهوری اسلامی
 
وی، تغییر ساختار نظام را دومین راهبرد دشمن در مواجهه با ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن این راهبرد خود با تهاجم و شبیخون فرهنگی و تهی کردن کشور از درون دنبال می‌کند.
 
استاد حوزه علمیه، سومین راهبرد دشمن را بهانه‌های حقوق بشری و هسته‌ای علیه کشورمان برشمرد و ادامه داد: نظام سلطه در راهبرد چهارم، فشار حداکثری با تحریم‌های فلج کننده اقتصادی را در مقابل کشورمان دنبال می‌کند که در هیچ یک از این راهبرد‌ها موفق نبوده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه صاحب نفوذ و قدرت است، افزود: جبهه مقاومت با مدیریت جمهوری اسلامی در شرایطی شکل گرفت که آمریکا و هم پیمانانش هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند، اما این راهبرد آن‌ها موفق نبود و نفوذ منطقه ایران اسلامی هر روز بیشتر می‌شود به همین دلیل دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا قدرت و اثر نفوذ ایران اسلامی را در کشور‌های حوزه مقاومت کاهش دهد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات